Біос

5 клас

Джон Ендрю Біос

✔ Уроки розроблені за календарним плануванням 1,5 год. на тиждень
✔ Формат: інтернет-посилання. Це не Power Point, тому редагувати не можна
✔ Уроки відкриваються через браузер (перевіряйте на своїх пристроях, відкриваючи зразки уроків)
✔ Можна запускати демонстрацію з Google Meet чи Zoom
✔ Можна скидати дітям посилання і вони самостійно можуть пройти урок, навіть через телефон. Щоб побачити чи пройшли діти урок, потрібно, щоб вони відправили вам скрін останньої сторінки, де буде видно хто пройшов та тему уроку, а також кількість набраних балів
✔ Можна уроки проходити на комп’ютері в школі
✔ До всіх уроків додається версія офлайн (працює лише на ПК)
✔ Ціна комплекту: 45 уроків – 450 грн.
✔ І семестр: 1-21 уроки – 210 грн.
✔ ІІ семестр: 22-45 уроки – 240 грн.

Перелік тем з оглядом перших 6 слайдів
(з частково правильними відповідями)

1. Безпека життєдіяльності під час роботи за комп’ютером​

2. Складові комп'ютерів та їх призначення

3. Операційна система​

4. Об’єкти операційної системи​

5. Основні налаштування робочого середовища​

6. Упорядкування робочого середовища

7. Інтернет-серфінг​

8. Інтернет-ресурси​

9. Надсилання та отримання електронної пошти​

10. Впорядкування електронної скриньки

11. Онлайн-безпека​

12. Авторське право​

13. Текстовий документ. Правила і способи введення тексту​

14. Форматування тексту​

15. Виділення та редагування тексту. Робота з текстовими фрагментами​

16. Додаткові параметри форматування об’єктів текстового документу​

17. Зображення та графіка​

18. Робота з графічними об’єктами в текстовому документі​

19. Таблиці. Створення таблиці​

20. Робота з таблицями в текстовому документі​

21. Перевірка та друк​

22. Алгоритми. Основи Scratch​

23. Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch​

24. Відкривання, редагування і зберігання проєктів у середовищі Scratch​

25. Поняття програми. Реалізація алгоритму​

26. Способи подання алгоритмів. Блок-схема​

27. Реалізація алгоритмів за блок-схемою. Виконавець алгоритму​

28. Використання блоків. Складання та виконання лінійних алгоритмів​

29. Цикли в Scratch

30. Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів​

31. Виконавець алгоритму. Спрайти в Scratch. Образи​

32. Малювання в Scratch. Інструмент Олівець та його параметри​

33. Малювання в Scratch. Блок Штамп

34. Умови. Складання та реалізація алгоритмів з використанням умов​

35. Умови. Блоки операторів

36. Складання та виконання алгоритмів з використанням умов​

37. Рух у Scratch за допомогою циклічних блоків​

38. Події в Scratch​

39. Складання та виконання алгоритмів з використанням циклічних блоків та подій​

40. Растрові і векторні зображення, їх об’єкти і властивості​

41. Графічні примітиви та інструменти для побудови об'єктів зображення​

42. Операції над об’єктами та групами об’єктів​

43. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах​

44. Графічні ефекти​

45. Поєднання тексту та графічних зображень​