Біос

6 клас

Джон Ендрю Біос

✔ Уроки розроблені за календарним плануванням 1,5 год. на тиждень
✔ Формат: інтернет-посилання. Це не Power Point, тому редагувати не можна
✔ Уроки відкриваються через браузер (перевіряйте на своїх пристроях, відкриваючи зразки уроків)
✔ Можна запускати демонстрацію з Google Meet чи Zoom
✔ Можна скидати дітям посилання і вони самостійно можуть пройти урок, навіть через телефон. Щоб побачити чи пройшли діти урок, потрібно, щоб вони відправили вам скрін останньої сторінки, де буде видно хто пройшов та тему уроку, а також кількість набраних балів
✔ Можна уроки проходити на комп’ютері в школі
✔ До всіх уроків додається версія офлайн (працює лише на ПК)
✔ Ціна комплекту:  42 уроки – 420 грн.
✔ І семестр: 1-21 уроки – 210 грн.
✔ ІІ семестр: 22-42 уроки – 210 грн.

Перелік тем з оглядом перших 6 слайдів
(з частково правильними відповідями)

1. Слайди та текст

2. Цікава презентація

3. Переходи та анімація

4. Звук та відео

5. Діаграми та графіки

6. Поради та рекомендації

7. Апаратна і програмна складові інформаційної системи, їх взаємодія

8. Програмне забезпечення

9. Прикладне програмне забезпечення

10. Сервіси мережі інтернет

11. Спільна робота і спільні документи

12. Навчання в мережі інтернет

13. Симулятори і тренажери

14. Інтернет речей

15. Основи роботи в мережі

16. Інтернет

17. Що таке блог?

18. Соціальні мережі

19. Інструменти спілкування

20. Поводження в цифровому просторі

21. Цифрове громадянство. Онлайн-безпека

22. Датчики в Scratch

23. Гра «Лабіринт» в Scratch

24. Цикли в Scratch

25. Цикли і «Лабіринт» в Scratch

26. Змінні у середовищі Scratch

27. Змінні у грі

28. Обчислення у середовищі Scratch

29. Прийняття рішень

30. Прийняття рішень у «Лабіринті»

31. Координати в програмуванні. Переміщення з використанням координат

32. Діаграми з піктограмами у Scratch

33. Оператори в Scratch

34. Логічні оператори

35. Ігри в Scratch

36. Анімація в Scratch

37. Удосконалення гри

38. Інформація, дані, повідомлення

39. Інформаційні процеси

40. Об’єкти, їх класифікація

41. Модель як об’єкт для дослідження

42. Інфографіка. Мультимедіа. Цифрова компетентність