Пасічник

2 клас

Пасічник О.В.

✔ Формат: інтернет-посилання. Це не Power Point, тому редагувати не можна
✔ Уроки відкриваються через браузер (перевіряйте на своїх пристроях, відкриваючи зразки уроків)
✔ Можна запускати демонстрацію з Google Meet чи Zoom
✔ Можна скидати дітям посилання і вони самостійно можуть пройти урок, навіть через телефон. Щоб побачити чи пройшли діти урок, потрібно, щоб вони відправили вам скрін останньої сторінки, де буде видно хто пройшов та тему уроку
✔ Можна уроки проходити на комп’ютері в школі
✔ До всіх уроків додається версія офлайн (працює лише на ПК)
✔ Ціна комплекту: 33 уроки – 330 грн.
✔ І семестр: 1-16 уроки – 160 грн.
✔ ІІ семестр: 17-33 уроки – 170 грн.

Перелік тем з оглядом перших 6 слайдів
(з частково правильними відповідями)

1. Поняття про інформацію та інформатику​

2. Поняття команди й виконавця Послідовність дій​

3. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів​

4. Базові прийоми редагування тексту​

5. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації​

6. Сервіси для перегляду зображень картин художників​

7. Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією​

8. Людина у світі інформації​

9. Поняття комп’ютерної графіки​

10. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики​

11. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями​

12. Створення зображення за шаблоном​

13. Приватна та публічна інформація​

14. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками​

15. Початкові уявлення про Інтернет​

16. Правила безпечної роботи в Інтернеті​

17. Правила безпечної роботи з цифровими ґаджетами​

18. Пошук зображень в Інтернеті​

19. Змінювання готових зображень​

20. Створення зображень з геометричних фігур​

21. Створення зображень за зразком​

22. Доповнення зображень підписами чи коментарями​

23. Виділення обраного тексту в середовищах для читання​

24. Цифровий слід​

25. Використання пристроїв для навчання​

26. Цифрові пристрої в минулому та майбутньому​

27. Людина в інформаційному світі​

28. Ігрові вправи з надання команд виконавцям​

29. Робота з програмами на розвиток логічного мислення​

30. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок​

31. Безпечне поводження з цифровими гаджетами​

32. Увімкнення та вимкнення комп’ютера та інших пристроїв​

33. Порівняння двох або більше предметів, груп предметів​