Гільберг

2 клас

Гільберг Т.Г.

✔ Формат: інтернет-посилання. Це не Power Point, тому редагувати не можна
✔ Уроки відкриваються через браузер (перевіряйте на своїх пристроях, відкриваючи зразки уроків)
✔ Можна запускати демонстрацію з Google Meet чи Zoom
✔ Можна скидати дітям посилання і вони самостійно можуть пройти урок, навіть через телефон. Щоб побачити чи пройшли діти урок, потрібно, щоб вони відправили вам скрін останньої сторінки, де буде видно хто пройшов та тему уроку
✔ Можна уроки проходити на комп’ютері в школі
✔ До всіх уроків додається версія офлайн (працює лише на ПК)
✔ Ціна комплекту: 33 уроки – 330 грн.
✔ І семестр: 1-16 уроки – 160 грн.
✔ ІІ семестр: 17-33 уроки – 170 грн.

Перелік тем з оглядом перших 6 слайдів
(з частково правильними відповідями)

1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію та інформатику. Людина у світі інформації

2. Звідки ми отримуємо інформацію. Що таке носії інформації. Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією

3. Повідомлення. Інформаційні знаки. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації

4. Що таке носій інформації. Базові прийоми редагування тексту

5. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. Як розпізнавати інформацію

6. Як розпізнавати інформацію. Символ. Приватна та публічна інформація. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів

7. Як розпізнавати інформацію. Схема-зображення. План. Створення схеми свого безпечного шляху до школи

8. Для чого потрібний план дій. Алгоритм. Ознайомлення з поняттям команди. Команди та їх виконавці

9. Поняття команди й виконавця. Послідовність дій

10. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв

11. Поняття комп’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень

12. Створення зображення за шаблоном

13. Приватна та публічна інформація. Інформація для дітей та для дорослих. Авторство контенту. Пін-коди, паролі

14. Порядок команд в ал¬горитмі. Виконавці команд. Складання алгоритму. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками

15. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті

16. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Вікно браузера, кнопки керування вікном, посилання, закладка

17. Мережі для отримання інформації та спілкування

18. Яка інформація є корисною. Дії з інформацією

19. Як перевірити істинність (правдивість) фактів?

20. Реклама. Корисна і шкідлива реклама. Як розповсюджується реклама? Створення реклами продукту, товару чи своєї школи (на вибір)

21. Яким може бути інформативний об’єкт

22. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Як розкодувати відповідь

23. Створення та редагування не складних малюнків. Чи вміє міркувати комп’ютер

24. Інформаційні моделі. Моя цифрова творчість

25. Інструменти графічного редактора

26. Комп’ютерне середовище виконавців. Створення малюнків за готовими алгоритмами. Алгоритми розгалуження. Як створити інформаційний продукт

27. Складання власних графічних алгоритмів. Якій він, інформаційний простір

28. Як створювати об`єкти в Скретч

29. Лінійні алгоритми. Графічний редактор. Текст

30. Поняття «сцена», «об`єкт», «образ»

31. Інтернет. Мережі для отримання інформації та спілкування. Де мандрує електронний лист

32. Де мандрує електронний лист. Браузери

33. Де мандрує електронний лист. Авторське право. Копірайт